.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط حسن روحانی برای کاندیداتوری

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به آغاز رياست‌‏جمهوري باراک اوباما در آمريکا گفت: بايد ديد اوباما در انجام سياست‌‏ها و در مقام عمل چه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حسن روحاني در حاشيه سمينار"ابعاد حقوقي تجاوز اسرائيل به غزه و سناريوهاي پيش رو" در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا پيرامون کانديداتوري وي در انتخابات رياست‌‏جمهوري اظهار داشت: گمانه‌‏زني‌‏ها ادامه دارد و زماني که کانديداها اعلام موضع کردند و افراد اعلام کانديداتوري، من هم نظر خود را اعلام خواهم کرد.
وي در پاسخ به سوال ديگر ايلنا، مبني بر پيش‌‏بيني آرايش نيروهاي سياسي در انتخابات تصريح کرد: گمانه‌‏زني‌‏ها فراوان است و زماني مي‌‏توان در اين باره بحث کرد که کانديداها رسما اعلام موضع کنند، البته جناح اصولگرا، اصلاح‌‏طلب و ميانه‌‏روها تدبيرهايي دارند اما به عينيت نرسيده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش و با اشاره به آغاز رياست‌‏جمهوري اوباما در ايالات متحده خاطرنشان کرد: اوباما در معرض آزمايش بزرگ يعني مساله غزه و فلسطين قرار دارد، سخنراني امروز او مواضع دولت اوباما را نشان خواهد داد که آيا به سياست تغيير پايبند است يا خير؟
وي اضافه کرد: سياست مشت آهنين بوش با شکست قطعي مواجه شد، بنابراين اوباما ناچار است تغييرات اساسي در سياست‌‏هاي خارجي‌‏اش ايجاد نمايد.

روحاني در پايان سخنانش و در خصوص پرونده هسته‌‏اي ايران تاکيد کرد: سياست بوش و غرب در پرونده هسته‌‏اي ايران با شکست مواجه شد، آنان فکر کردند با فشار بر ايران، ‌‏ما از سياست‌‏هاي خود بر مي‌‏گرديم اما به نتيجه‌‏اي نرسيدند. به نظر من اوباما در دوران تغييرات خود مبني بر مذاکره مستقيم و بدون پيش‌‏شرط با ايران ممکن است دريچه‌‏اي براي حل اين مسائل باز کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.